Polityka jakości
Zadowolenie i pełna satysfakcja klienta realizowana poprzez produkcję i sprzedaż najwyższej jakości wyrobów z węglików spiekanych jest podstawowym warunkiem skutecznego funkcjonowania oraz dalszego rozwoju Spółki Węgliki Spiekane BAILDONIT.
Planując realizację naszej działalności, bierzemy pod uwagę zasoby (ludzkie, finansowe, rzeczowe, informacyjne, intelektualne, i inne) oraz czynniki zewnętrzne i wewnętrzne istotne dla celów i kierunków strategicznych naszej Spółki, a także potrzeby i oczekiwania wszystkich stron zainteresowanych, z uwzględnieniem określonych ryzyk i szans.
Celem nadrzędnym z poszanowaniem mających zastosowanie przepisów prawnych jest produkcja i sprzedaż wyrobów o wysokiej, powtarzalnej jakości, w uzgodnionym czasie i po zaakceptowanych cenach, zadowalających klientów, a równocześnie pozwalających na osiągnięcie rentowności satysfakcjonującej właścicieli i pracowników firmy.
Narzędziem, przy pomocy którego pragniemy osiągnąć ten cel jest utrzymywanie i rozwój systemu zarządzania jakością oraz ciągłe doskonalenie jego skuteczności poprzez:
- zaangażowanie w sprawy jakości personelu o niezbędnych kompetencjach i podnoszenie jego kwalifikacji poprzez realizację planowanych i ocenianych szkoleń
- systematyczną analizę przepisów prawnych odnoszących się do działalności spółki i konsekwentne ich stosowanie
- stałe doskonalenie produktów i technologii poprzez projektowanie nowych wyrobów oraz dokonywanie zakupów inwestycyjnych rozszerzających możliwości produkcyjne firmy pod kątem możliwości wykonywania wyrobów wyżej przetworzonych
- korzystanie ze sprawdzonych dostawców surowców i usług, którzy spełniają wymagania jakościowe spółki, a w konsekwencji wymagania klientów
- realizowanie w ramach procesów funkcjonujących w spółce celów dotyczących jakości
- monitorowanie, analizowanie danych i wdrażanie niezbędnych działań korygujących i zapobiegawczych w celu poprawiania poziomu zadowolenia klienta
Katowice, kwiecień 2019r.
Prezes Zarządu
Henryk Kobyszewski